Παρασκευή, 1 Σεπτεμβρίου 2017

Καλή Σταδιοδρομία, 11άδα μου!!!

Γεια σου, αγαπητέ μου αναγνωστάκο!!!


Μετά από αρκετό καιρό επιστρέφω με την Smart Chemistry και ένα βιντεάκι συγχαρητηρίων στους 11 μαθητές μου και όόόόόλους τους μαθητές του κόσμου, συνεπώς κι εσένα αναγνωστάκο μου, που έφαγες σαν στραγάλι τις Πανελλήνιες 2017 και τώρα κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου!!!

Εκτός του ότι καλωσορίζεις τα πιο γαμάτα χρόνια της ζωής σου, τα φοιτητικά (δηλαδή κάθε μέρα Σάββατο), πλέον ανήκεις (αν ήσουν μαθητής μου) στο Χωλλ οβ Φέιμ των Επιτυχόντων μου!!! Το ξέρω ότι χέστηκες για το Χωλλ οβ Φέιμ μου, αγαπητέ μου αναγνωστάκο και ότι μόνο τα φοιτητικά χρόνια σε ενδιαφέρουν!!! Ένυγουέυ!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Δες τώρα το βίντεο και πάτα και Λάικ, για να μη σε αφαιρέσω από το Χωλλ οβ Φέιμ!!! :P :P :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μηνυματάκι σας! ;)